Aankomst - Reisverslag uit Preston, Verenigd Koninkrijk van Jolanda Boer - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Preston, Verenigd Koninkrijk van Jolanda Boer - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Jolanda en Veerle

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

09 Augustus 2017 | Verenigd Koninkrijk, Preston

Tadaa, met enige vertraging is hier onze eerste blog vanuit Engeland. Na een half jaar van voorbereidingen was het op vrijdag 4 augustus dan eindelijk zover. Vanuit Rotterdam hadden we de nachtboot naar Hull. Vandaar reden we naar Preston. Eenmaal aangekomen hebben we eerst het huis verkent en de spullen uitgeladen. We hebben nu nog 3 huisgenootjes maar die zullen in de komende weken gaan verhuizen. Daarna komen onze huisgenoten erin namelijk 2 jongens uit Litouwen en 1 meisje uit Engeland. Dat is ook de reden dat Jolanda nog niet in haar kamer zit maar tijdelijk in een andere kamer. Veerle heeft zich al geïnstalleerd. En toen kwamen we erachter dat de adapter en verlengsnoer niet in de meegebrachte driepuntsstekker past. Ai, dat is natuurlijk niet goed. Gelukkig weet internet altijd het antwoord. En dus hebben we via Amazon 2 driepuntsstekkers gekocht die wel pasten. Gedurende de eerste paar dagen hebben we vooral de stad en omgeving verkent. Wat kunnen we waar vinden. Zoals het Sport Centre, Moor Park (een heel groot mooi park waar we ook kunnen fietsen) en een hobbywinkel waar ze jammer genoeg geen spullen hadden voor het maken van 3D-kaarten. Tijdens het fietsen heeft Jolanda gemerkt dat het toch wel heel erg fijn is om versnellingen te hebben. De bijgevoegde foto's laten een beetje zien hoe we over zijn gekomen, de eerste maaltijd die we hebben gekookt en een paar foto's van het centrum. Preston is eigenlijk niet zo'n heel erg bijzondere stad. Misschien dat er in de toekomst nog wat foto's bij komen. Voor nu is het voornamelijk rondkijken en morgen staat er een afspraak met een van onze begeleiders op het programma.

Mochten jullie ons huisadres willen, neem dan even contact op via e-mail of Facebook.

Veel liefs,
Jolanda en Veerle

• 09 Augustus 2017 - 16:08

John:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, en inmiddels gezetteld zijn.
    Ga vooral genieten van deze stage periode.
    Groetjes,
    John en mirjam

• 09 Augustus 2017 - 16:16

Sonja:

Het eten ziet er goed uit. Vooral die Hollandse komkommer

• 09 Augustus 2017 - 16:19

Sonja:

Er stond nog meer bij, maar kwam niet over. Ik vond het ook fijn , dat jullie goed zijn overgekomen.
    Groetjes Sonja

• 09 Augustus 2017 - 19:06

Anneloes En Yvo:

Dames, heel succes en plezier met jullie stage!

Liefs,
    Anneloes en Yvo